پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

کلمات کلیدی

دانلود نت مانی

دانلود اپیکیشن نت مانی

دانلود net money

اپیکیشن نت مانی

اپیکیشن مسابقه انلاین نت مانی

اپیکیشن مسابقه انلاین net money

اپیکیشن بازی نت مانی

اپیکیشن بازی انلاین نت مانی

net money

download net money

اموزش عبور موبایل و وسایل از دژبانی بدون انکه متوجه شوند. 100%تضمینی

چیستان سربازی

معافیت و دنیای بعد از معافیت

اموزش فرار از صبح گاه اموزشی

فضای سربازی به لحاظ روحی برای سرباز

نکاتی را که از ابتدا تا پایان خدمت سربازی باید رعایت کنید.

ایا سربازی خوب سخت است یا راحت بد؟؟؟؟

یک خاطره از دوران اموزشی سربازی در پادگان 02 شهید انشائی پرندک

بیمارستان 505 ارتش -بیمارستان اعصاب و روان ارتش

صحیح کلاه بره تکاوری بر روی سر

اموزش گذاشتن

سرباز استان ها از نظر شخصیتی

نکاتی که باعث می شود

سربازی خود را به نحو احسن به پایان برسانید

عواقب معافیت از خدمت سربازی - زندگی بعد از معافیت سربازی چگونه است؟

خرید خودرو ماشین انواع خودرو جدید ترین خودرو ها

تانک های ایران

قدرت های نظامی جهان در 2018

اشنایی با سپاه

اشنایی با ارتش جمهوری اسلامی ایران


* جهت پرداخت انلاین کلیک کنید


پادگان مرابهی تهران -مرکز اموزش بهداشت امداد و درمان شهید سرلشکر دکتر احمد هجرتی نزاجا بهشت پادگان های ارتش ایران است که در داخل شهر تهران نزدیک به برج میلاد  در منطقه ی 6 ستار خان بزرگراه چمران و در ابتدای خیابان فاطمی  واقع شده است . که هر 2 ماه تعداد قابل توجهی  دوره کد دانش اموز دانشجو  را جهت اموزش پذیرش می کند  پرسنل کادر و وظیفه  وظیفه ی اموزش رادارند البته این مرکز مانند سایر پادگان ها دارای بخش های خدمات . انتظامات .دژبان . پاسدارخانه .هنگ. عقیدتی.موزیک. دانشکده. قرارگاه .تربیت بدنی. فرماندهی.پشتیبانی .اماد ترابری .... البته یگان رزمی ندارد . پادگان کوچکی است که من ان را بهشت پادگان های ارتش می خوانم و اکثر کار ها اداری بوده حد اکثر تا ساعت 4 است  نگهبانی و اماده هم دارد 

امکانات رفاهی: 2 سالن بدنسازی مجهز . زمین والیبال و تنیس  وخشک شویی ارایشگاه . نمازخانه .زمین فوتبال . باشگاه کشتی . مخابرات و سربازان و درجه داران و افسران در اسایشگاه های حد اکثر 15 نفره در محیطی ارام  و از نظر حمام هیچ مشکلی نیست 

روز برگ دارد . 

از نظر مرخصی: بهترین مرخصی پاسدارخانه 45 .15 تا 60 .15 دژبان 60.15. پشتیبانی خدمات هنگ 60 .10 تا 60.15  بدترین مرخضی قرارگاه دارد.

راه ارتباط و امنیت: امنیت عالی . مترو های توحید و انقلاب اسلامی نزدیک ترین .

خوب ها و بد ها: سربازان و پرسنل پایور در سطح خوبی هستند و ان هایی که ظعف مرخصی دارند و شهرستانی هستند  مشکل اصلی همین است.

*   جهت پرداخت انلاین کلیک کنید

۹۶/۰۴/۲۸ موافقین ۱ مخالفین ۰
aa bb

نظرات  (۴۰)

۱۷ اسفند ۰۲ ، ۱۸:۱۹ سرباز مرابهی تیر۹۲

یادش بخیر بعضی بچه ها خوب بودن مثل گلچوب مهدی جهان پرور ولی یه افسر بی ناموس داشتن اسمش جواد حسام بود کیرم تو ماتحتش

سلام مزخرف‌ترین پادگان شده الان خیلی دنبال زیر آب زنی کسی ب کسی رحم نمیکنه هم چاپلوسن کلا از فضا قبلی درآمده آموزش بی ارزش شده فقط نظامی گری و چاپلوسی تمام...

 

سلام من آموزشیمو تو عجب شیر تموم کردم. و تو امریه م این پادگان زده شده. میخواستم بدونم ینی دوره کد خوردم؟

سلام من در حال حاضر سرباز این پادگانم واقعا یکی از بهترین پادگان هایی که دیدم دژبانی که عالیه از نظر مرخصی اگه این پادگان افتادید صد هزار مرتبه خداتون رو شکر کنید

۲۹ بهمن ۰۰ ، ۲۱:۲۴ خبرنگار جوان

آیا حقیقت دارد برادر زاده سرتیپ XXXمعاونت بازرسی سپاه پاسداران در این پادگان مشغول به خدمت است؟ مگر آقازاده ها هم خدمت می کنند ؟ حکایت چیست؟ چرا این فرد تا کنون تصویری از خود منتشر نساخته است؟ آیا خدمتی غیر حضوری دارد ؟ چرا در سپاه خدمت نکرده است؟ نکند ترسی وجود دارد ؟ 

۲۶ آذر ۰۰ ، ۱۲:۰۳ ستوان سو سابق

این پادگان نه همه پادگان ها تقریبا پارتی پر رویی پول حرف اول رو میزنه پس ایراد از ارتش است نه فقط پادگان ولی خوبی که این پادگان داره رو کتمان نکنیم شمایی که نظر منفی می دید غیر از این بوده از ۶ تا فقط نیم ساعت میری منطقه نظافت بر می گیردی می خوابی تا ۸ حالا صبحانه بخورم میشه ۹.۳۰ حالا چهارتا نامه تایپ کنم شد ۱۱ وقت نماز بعدشم خونه!اگر دروغ می گم همینجا تکلیف من رو مشخص کنید بعدشم که اکثریت خودشون رو به تمارض زدن من اعصاب روانم و کار با اسلحه ایی ندارین!؟ گزارش تمارض هم که بهتون احترام میزارن نمی نویسن محیط محیط مدرسه توریه نگهبانی که نه برجک وجود داره نه اسلحه فقط می خوابی تو آسایشگاه ولی خراب شده قرارگاه نگهبانی سخت داره آخی بچم میشینه جلوی ستاد دزد نیاد جمع کن بابا شماها تیپ عملیاتی نرفتید پارتون کنن بعد بفهمین خدمت چیه من قبل از ورود به ارتش توسپاه بودم تیرم خوردم زیاد نا شکری نکنین مدام علیه فرمانده مرکز که پر روتون کرده نباشید حتما باید جهنم درست می کرد تا حال کنین کم به همه حال داده من خودم از نظامی جماعت متنفرم ولی نوکر آقای محقق هم هستم با وجود اینکه خیلیا فکر می کنن ایشون بد هستند و نوکر آجودانیشم هستم که اسم نمی برم اگر انقدر قاطعیت نداشت الان پادگان رو هوا بود ارتش نظم لازم داره نه ولنگاری 

۲۶ آذر ۰۰ ، ۰۹:۳۶ سرباز گم نام

شماهایی که خیلی از این پادگان مزخرف و پارتی محور صحبت می کنید احتمالا یا پارتی کلفتی داشتید یا نمی دونید پادگان خوب چیه من به شخصه هیچچچ پارتی ای یا کسی رو نداشتم اومدم تو این پادگان الان بعد کلی خدمت سرباز ۲ و گروهبان بهم زور میگه بازررسی هم میرم چون پارتیشون اونجاست کاری نمی کنن بارها گفتم معاف از رزمم نمی تونم کار سنگین کنم باز هم آجودان فرماندهی زور میگه لوح نگهبانی هم دست سرباز ۲ است میتونه بهت زور بگه بارها هم از واژه هایی مثل من فامیلم تو نیروهای مسلحه هیچ گوهی نمی تونی بخوری بهره خوبی بردم من چه گناهی کردم که صدام به هیچ جا نمی رسه درضمن بارها تو این پادگان توسط سرباز سمتم چیز پرت شده چون پارتی داشته هیچکس هیچ چیز نگفته 

۲۰ آذر ۰۰ ، ۱۱:۲۰ محمد رضا منصوری

سلام مرابهی نزاجا ،یکی از بهترین پادگان‌ها مخصوصا برای من(محمد رضا منصوری )بود که خاطرات خوبی با پرسنل کادر ،وظیفه،کارمندی،ودانش آموزی داشتم.یاد جوانی وخاطرات بخیرجناب سرهنگ پیمانی،سرگرد ازادی،سرگرد موچانی،سرهنگ جعفری،گروهبان عباسی،گ حمید پورانی،گ مغربی ،کارمندان خانم حضرتی،آقای توکلی ،فرمانده خوبم جناب سروان سید جعفر فتحی، گروهبان ۳اشرفی،گ۳طاووسی،گ۲علی اصغر زالپولی و۰۰۰۰همه دوستان که همه را بخاطر دارم دوستتان دارم هر کجا که هستیدموفق و موید باشیدوبهترین را براتون آرزو میکنم.۰۹۱۹۵۶۹۴۷۷۲

من از این پادگان خیلی راضی هستم و خواهم بود...ما اینجا بزرگ شدیم استادانی داشتیم که به ما روش صحیح زندگی کردن رو به ما آموختند روش برخورد با بزرگتر خیلی چیزهای دیگه یاد دادند..هر کجا که هستند زیر سایه خداوند موفق و پیروز باشند...

سلام یه سوال داشتم میخواستم بدونم نگهبانیش چند تاس و کدوم بخشاش نگهبانی نداره ؟؟

سلام این پادگان خیلی خیلی خوب است هر جایی پادگان تقسیم بشی عالی است فقط قراگاه سربازی که تازه میره آنجا  نگهبانی زیاد داره ولی بعد خوب میشه همی کادری هایش خوب هستند  از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۱۳ ظهر پادگان تعطیل میشه تهرانی ها میرند شهرستانی باشی میری آسایشگاه استراحت می کنی این پادگان رژه ،ورزش صبحگاهی ،مسجد ، کلاس نداره فقط دژبانی خوب نیست چون کادرش به شهرستانی مرخصی نمی ده بعضی فقط هاغذا هایش خوب نیست ولی بهترین پادگان ارتش است .

 

من اعزامی ۱۳۹۹/۵/۴

یادش بخیر من سال ۷۴ تا ۷۶ سرباز بودم اونجا روزایی داشتیم با سرهنگ سید جمالی و مخصوصا سروان میرزاجانی اون موقع ها یه روز احمد دادبین اومد و سرهنگ امکانی رو فرمانده پادگان کرد نمیدونم الان سرهنگ پازوکی سرهنگ شریف و حاج ملاعلی کجان یادشون بخیر

۰۳ فروردين ۰۰ ، ۰۹:۰۱ علیرضا یوسفی

سلام به همه دوستان عزیز یادش بخیر پادگان مرابهی سال 85 دانش آموز رتبه ورزشی وسرگروهبان ورزش بودم

یه کلام بگم

بهترین پادگان نیروی زمینی ارتش

۱۱ تیر ۹۹ ، ۱۲:۲۹ امیرحسین فارسی

سلام

دوستان بهترین پادگانی هست که من توش خدمت کردم

همه کادریاش خوبن جز فرمانده قرارگاه که آدم چاپلوس دوس داره

سلام،محیط پادگان خوب به نظر میرسه،و همه خوب رفتار میکنن تقریبا 

سوال برام پیش اومده چرااا باید با لباس شخصی خروج کرد ؟؟؟لباس نظام نمیشه 

۰۴ اسفند ۹۸ ، ۲۲:۴۲ حسین میرزایی

فقط نظافت امتحان و ... همش الکیه 

چه روزای خوبو پر چالیو دارم میگذرونم تو این مرابهشت ناموسا  حرف نداره واقعا هم بهشت نیروی زمینیه 😄😄😄😄😄😄😅😅😆😆

۰۳ آذر ۹۸ ، ۲۲:۵۸ محبوب فیضی

بهشته بهشت همیشه افسوس میخورم چرا تا آخر سربازیم اونجا نموندم با اینکه از خیلی جاهاش اسممو رد کرده بودن حیف بهشتو ازدست دادم دوماهی که اونجا بودم بهترین روزای عمرم بود

۲۹ مهر ۹۸ ، ۱۳:۰۷ محمد غلامی

سلام.من سال۱۳۷۴ تا ۱۳۷۶ تو اون مرکز و تو قسمت عقیدتی سیاسیش سرباز بودم. دقیقا زمان تیمسار دادبین و سرهنگ امکانی اونجا بودم.انصافا با اون توصیفی که من بعد از ۲۲ سال از اونجا شنیدم هنوز جزو بهترینها توی بسیاری از یگانهای نزاجاست و همه چیزش عالیه و باز هم اگه قرار بود خدمت برم حتما مرابهی رو انتخاب میکردم.

سلام دوستان
میشه یه اطلاعات دقیقی در مورد این پادگان بدید ؟ رژه و ورزش داره؟؟ روزبرگ و مرخصی چطوریاس ؟؟
واسه روز اول چه چیزایی ببریم با خودمون ؟ ساعت چند اونجا باشیم
سلام ،اونایی که میگن بدترین مرکز آموزشیه، دور کد شیراز نخوردن برن تیپ زرهی ببینن چجوریه،مراتوپخانه اصفهان یا مرا تکاوری پرندک نرفتن ،همشونم یگاناشون میخوره مرز ،پس اگه افتادید اونجا برید خداتونو شکر کنید چون احتمال اینکه مرز بخورید خیلی کمتره...:/
پاسخ:
منظورشون از لحاظ روانیه نه جسمی 
با سلام وقت بخیر خدمت ادمین گرامی    ببخشید ثبت نام بخش دانش آموزی هنوز وجود دارد ؟؟؟            اجرکم عندالله
واقعا پادگان خوبی است الخصوص زمان تیمسار دادبین و سرهنگ امکانیان
سلام و خدا قوت
ببخشید من بچه شهرستانم زنگ زدم اطلاعات تهران گفتن شماره تلفن این پادگان ثبت نشده میشه لطفا شماره پادگان رو بدید
حقیقتش داداشم رو تو این پادگان اعزام کردن چند روزیه خبری ازش نداریم نگرانش شدیم 
ممنون میشم جواب بدید
والا ما ک تموم کردیم ...ولی بد جور بهمون سخت گزشت .ولی مقعیت جغرافیاییش عالیه درسایی ک توش میتونی یاد بگیری ارزش داره .ولی باز حمالیه فقط
در حال حاضر این پادگان آشغال ترین پادگان کشور حساب می شه . تمام کادری ها و فرمانده ها از پایین تا بالا بی شعور و عقده ای هستن.  تا پارسال بود که می گفتم بهترین پادگانه و بهشته و .... . از امسال جهنم شده . مخصوصا برای دوره کد ها .. سعی کنید هر کاری می تونید بکنید که اینجا نیوفتید .
موفق باشید .
بدترین جای ممکن حمال خونه برا دوره کد هست یعنی هیچی مواظب خودتون باشید یا علی
۱۹ مهر ۹۷ ، ۰۰:۲۷ محمد حسین
سلام و علیکم ببخشید من شماره پادگان رو از کجا پیدا کنم ؟؟؟
پاسخ:
سلام .از 118 همان منطقه ای که پادگان دارد

۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۱۷ محمد حسین
سلام مجدد بر شما ادمین جان برای مرکز آموزش شهید هجرتی بعد نهم باید بریم ثبت نام ؟؟؟   لطفا جواب بدید ادمین در پناه حق
پاسخ:
تاریخ دقیق ثبت نام رو باید از خود پادگان بپرسید .

۰۹ تیر ۹۷ ، ۱۵:۰۸ محمد حسین
سلام بر شما اینجا هم مثل دانشگاه افسری ارتش مراحل پزشکی و مصاحبه های عقیدتی .فرماندهی .حفاظت دارد ادمین جان لطفا جواب بدید ادمین جان در پناه حق

پاسخ:
اگر سرباز باشید همه برا گرفتنتون سرو دست میشکنن و ممکن برای جذب تون سر فرمانده ها دعوا بشه اما اگه کادر باشین همه چیز به صورت قوانین ارتش .البته خیلی خسته

بنده این پادگان را خیلی دوست دارم چون ازسال 1373الی1376در آن مجموعه مشغول به خدمتم بودم زمان تیمسار حال بیان -سرهنگ امکانیان عزیز
سلام .یه سوال داشتم من شهرستانی هستم برگه امریم خورده همینجا میخواستم بدونم آدرسه دقیقش کجاست ؟؟؟چجوری با مترو میشه اومد تا این مرکز؟؟
پاسخ:
شهرستانی که باشی اتوبوس تو رو پیاده میکنه میدان ازادی . راننده های زیادی جاو تو می گیرن برسونیمتون که خیلیاشوننم قصد تلکه کردن تو دارن. موتوری هم کم کم 10 هزار میگیره یا با خط واحد برو که هر چند دقیقه میره و میدان انقلاب پیاده شو . میدان انقلاب که پیاده شدی ادرس پادگانو بپرس اگه بلند نبودن ادرس پادگان دژبان مرگزو بپرس این دو تا پدکان تو یه محله هستن کلا 2000 اب میخوره یا تا ساعت 6 صبر کن مترو باز که شد میدان انقلاب پیاده شو . به سمت خیابان فاتمی برو اول خیابان فاطمی یه کوچه داره  برو به چپ 50 متر بری در پادگان معلومه 
سلام
من تازه اموزشیم تو 01 تموم شد
افتادم این مرکز
هنوز برگه امریه نگرفتیم گفتن اول اردیبهشت میدن
میخواستم بپرسم وضعیت این مرکز چجوریه؟
پاسخ:
از نظر امکانات خوبه از نظر اخلاق کلی خوبه از نظر جسمی عالیه از نظر روحی نسبت به جاهای دیگه خوب فقط سرباز کم دارن و یکم باید نگهبانی سوری بدی کلا بورو عشق کن 
اقا راسته  که میگن اینجا خیلی حقوقش کمه ؟ ولی من کاری به حقوقش ندارم من برا کشورم و انقلاب و دین اسلامم میایم
پاسخ:
مزایاش زیاده.و حقوقش کمی بالاتر از کارمندی
سلام،من الان 18 ماه خدمتم و توی مرآبهی دارم خدمت میکنم بتاریخ 96/12/14 دارم مینویسم اینو.
الان سرباز کم شده و هرجایی بغیر از پاسدارخونه و دژبان بیوفتی عالیه.
من الان 3 بار جامو عوض کردن بخاطر اینکه پارتی ندارم، خیلی پارتی بازیه شدید! اما بهشته و بهشت و بهشت و نگین پادگانای ارتش... :)
هرچند این 2جای دژ و پاسدار ک گفتم باز بهتر از هر جایی توی جای دورافتاده یا تیپ و همه جا هست، حتی این دژبان آجا هم، از اونجا هم بهتره..
روزبرگ... کادری های فهمیده..مرخصی مناسب..بدون رژه.. بدون تنبیه..بدون آموزش.. بدون سختگیری..تا ساعت 14 ظهر - حضور هم 6 صبح.. ماهی 4 تا نگهبانی و آسووون. غذاشم مناسب و خوووب و ب اندازه کافی و حتی بیشتر!!
 مث کمپ تمرینی توی یجای دوره ک کاری ب کارت ندارن و تفریح میکنی و برا شهرستانی ها ک خودمم شهرستانم حتی، خیلی خوبه! بعد از ظهرها میری تهران گردی... غذاش
تنها مشکلش اینه ک خیلی راحت زیرآبتو میزنن.. بدتر از تیپ و اینا!
پس نقطه ضعف ندید.
من الله توفیق
پاسخ:
تایید می کنم حرف تو
باسلام داداش گلم چرا اطلاعات اشتباه میدین امدادگر رزم با بهیار زمین تا اسمان فرق داره بهیار یک مدرک تحصیلی هست که ممهور به مهر وزارت بهداشت و اموزش و پرورش هست و جز شاخه کار دانش هست ولی امدادگر رزم صرفا یک گواهی مهارتی نظامی هست که در بیمارستانا هم نمیتونن کار کنن و فقط در یگان های رزمی ارتش فقط و فقط برای کارهای کمک های اولیه اموزش میبینن در حالی که بهیارای ارتش الان بعنوان پرستار دارن کار میکنن لطفا اطلاعات اشتباه ندین مردم گناه دارن بنده خودم چندین ساله توی این کارم ولی خدا خیر نده کسی رو که بهیاری رو کنسل کرد باعث شد سواد و تجربه در بهداشت و درمان ارتش از بین بره واقعا ظلمی بود در حق ارتش
سلام.این پایگاه برا چه ده سنی است ؟ رده سنی ارتش چقدر است ؟ پایگاه شهید هجرتی چه شرایطی دارد؟ سامانه ثبت نامش در چه سایتی است
پاسخ:
باید حضوری اقدام کنید

۳۰ دی ۹۶ ، ۱۰:۱۳ محمد حسین
سلام .این پایگاه برا چه رده سنی است ؟ رده سنی ارتش چقدر است؟ پایگاه شهیدهجرتی چه شرایطی دارد . سامانه ثبت نامش در چه سایت است
سلام.ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی