پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

پادگان چهل دختر.تیپ 258 تکاور شهید مصطفی پژوهنده نزاجا-پادگان 02

کلمات کلیدی

دانلود نت مانی

دانلود اپیکیشن نت مانی

دانلود net money

اپیکیشن نت مانی

اپیکیشن مسابقه انلاین نت مانی

اپیکیشن مسابقه انلاین net money

اپیکیشن بازی نت مانی

اپیکیشن بازی انلاین نت مانی

net money

download net money

اموزش عبور موبایل و وسایل از دژبانی بدون انکه متوجه شوند. 100%تضمینی

چیستان سربازی

معافیت و دنیای بعد از معافیت

اموزش فرار از صبح گاه اموزشی

فضای سربازی به لحاظ روحی برای سرباز

نکاتی را که از ابتدا تا پایان خدمت سربازی باید رعایت کنید.

ایا سربازی خوب سخت است یا راحت بد؟؟؟؟

یک خاطره از دوران اموزشی سربازی در پادگان 02 شهید انشائی پرندک

بیمارستان 505 ارتش -بیمارستان اعصاب و روان ارتش

صحیح کلاه بره تکاوری بر روی سر

اموزش گذاشتن

سرباز استان ها از نظر شخصیتی

نکاتی که باعث می شود

سربازی خود را به نحو احسن به پایان برسانید

عواقب معافیت از خدمت سربازی - زندگی بعد از معافیت سربازی چگونه است؟

خرید خودرو ماشین انواع خودرو جدید ترین خودرو ها

تانک های ایران

قدرت های نظامی جهان در 2018

اشنایی با سپاه

اشنایی با ارتش جمهوری اسلامی ایران


دوستای عزیز اسم این ماشین مرسدس بنز  فیس لیفت کلاس c که من عاشقشم ولی یه مشکل کوچیک وجود داره تا من کار کنم و پول خرید این ماشین جور بشه من دیگه خیلی پیر شدم و باید پولامو برا خرید قبر بدم پس لطفا هرکی که داره از مطالب وبلاگ استفاده می کنه به دلخواه 

مبلغی واریز کنه اینجوری هم من صاحب ماشین می شم هم شما به خواستتو ن می رسین  راست حسینی..

                   جهت پرداخت انلاین کلیک کنید


پادگان چهل دختریا تیپ 258 تکاور شهید سر لشگر مصطفی پژوهنده  واقع در استان سمنان در نزدیکی  روستای کلات خیج بین دو شهرستان 

شاهرود و ازاد شهر  در منطقه ای محروم بد اب و هوا سرد و کویری قرار گرفته است. که هر 2 ماه تعداد قابل توجهی سرباز پذیرش می کند  این 

پادگان دارای 2 ماه کسری و بدون روز برک و برای افراد بومی چهار یا پنج شنبه خروج است. این پادگان اموزشی نیست و در ان گردان های رزمی 

تکاور شناسایی توپ خانه ....و گردان های پشتیبانی خدمات  دژبان عقیدتی مرابهی بازرسی قرارگاه یگان کوچگ ورزشی ..فعالیت می کنند.


از نظر رفاهی: دارای دو بوفه مرگزی بزرگ و مجهز از جمله میوه فروشی ....و در نزدیکی هر گردان 1 بوفه کوچک قرار دارد دارای 1کتابخانه سالن 

سینما  و چن زمین فوتبال و والیبال معمولی 2 باشگاه بدنسازی کوچک و 4 اسایشگاه افسران 60 نفره 1 مهمانسرا  البته از گروهبان دو تا ستوان 

3 پذیرش می شوند و در هر یگان اسایشگاه سربازان بدون درجه دارد دارای مام چهل دوش و 20 دوش برای گردان ها و در هر اسایشگاه افسران 

1 حمام  دارای پیرایشگاه خشک شویی است دارای یک بانک کوچک و یک عابر بانک است.


کلوپ بازی ندارد و 2 دستگاه بازی در بوفه هست .


از نظر اب و هوا: اب و هوای سرد و خشک دارد و در زمستان تا زانو برف می بارد و دارای بهاری مطبوع و تابستان ان ازسایر نقاط کمی خنک تر است .


از نظر مکالمه:در هر اسایشگاه افسران 1 تلفن 1 طرفه دار و برای کل گردان 2 تلفن عمومی پولی است

از نظر مرخصی:یگان های رزمی هر45 روز حضور 15 روز مرخصی و پشتیبانی و... هر 60 ح 15 روز مرخصی روز برگ نداردو افراد بومی چهار یا پنج 

شنبه خروج می شوند. 2 ماه کسری دارد.

از نظر انتقالی:طبق قوانین است .


از نظر امنیت: چه در داخل پادگان چه در شهر های همجوار ان امنیت به طور کامل برقرار است.


از نظر رفت و امد: اتوبوس برای پرسنل پایور وجود دارد ولی وظیفه ندارد و باید با سواری بروند و پر شدن مسافر زمان زیادی می برد نرخ 96 از ازاد 

شهر تا پادگان در شب10تا 15 هزار و در روز 6 تا 10 هزار و از شاهرود تا پادگان در روز 6 و تا ترمینال 8 هزار شهرستا شاهرود دارای ترمینال و ازاد 

شهر دارای فلکه الله مسافر بری اتوبوس است و گرگان دارای ترمینال 


پادگان های همجوار:نزدیک ترین پادگان ها به چهل دختر پادگان نوده واقع در داخل شهر شاهرود و دارای روز برگ و 45 تا 60 حضور 15 مرخصی و


لشگر 33 گرگان .و میدان تیر و صحرای نزدیک فاصله ی کیلومتری تا پادگان دارد

راحت ترین گردان های پادگان چهل دختر:عقیدتی.یگان ورزش.پشتیبانی.خدمات .فاوا.بازرسی.دژبان.....

بیشتر سربازان اهل کجا هستند:سمنان .گرگان مشهد شهر های شمالی و ان هایی که شرایط دارند و در استان خود پادگان ندارندوتهران شیراز 

کرمان سیستان و ب ترکمن و....


ایا خدمت در این پادگان راحت است:این یک پادگان تکاوری است و به سربازانن اموزش سخت تکاوری می دهند و  به ان هایی که دارای مشکل 

جسمی و روانی اند سخت می گذرد.


از نظر غذا چگونه است؟برنامه ی سین وجود دارد و غذا هم طبق برنامه ارتش است البته میزان و کیفیت غذا از پادگان های دیگر پایین تر است.و 

حقوق سربازان کمی بیشتر می شود.



ملاقات با فرمانده تیپ روز پنچ شنبه 11 تا 1


روش های حمایت و تشکر از نویسنده:  می توانید مبلغی دلخواه به شماره حساب(6037997171950042) جهت حمایت و تشکر از نویسنده واریز 

کنید و در صورت نداشتن پول می توانید برای سلامتی امام زمان صلوات بفرستید.


کلام اخر: سربازان گرامی حتما به همراه خود پتو ملحفه .دارو به مقدار زیادخشک بار و تمام استحقاقی های اموزشی را بیاورید و بعداز پذیرش 

حتما از مرخصی جدید الورود استفاده کنید. لطفا ارم و علایم اضافی از جمله دوره کوهستان ... را نخرید چون دژبان ان را میگیرد و در هزینه صرفه 

جویی کنید پول نقد و کارتی داشته باشید و در اخر سرباز زینت کشور است و خدا به غیرت سرباز و به دعای امام سربازان صاحب الزمان  دین دنیا 

ناموس و مملکتمان را ازشر شیطان و دشمنان در امان دارد.


نظرات  (۱۰)

من درسال۸۹درچهلدخترخدمت کردم،اونموقع هم یگان پیاده بودهم توپخانه،قرارگاه توپخانه بودیم،فرمانده توپخانه سرهنگ خوشدل بود،فرمانده پادگان سرهنگ زارع،هوای سوزناکی داره،برف بدی میباره،کادری هاش بیشترتبعیدی عقده ای هستن،من جای ۱۶ماه۲۰ماه خدمت کردم،جدیدی قدیمی بدی داشت،این شاءالله الان بهترشد

سلاممن اعزامی 02 هستم میخوام بگم هرجا که بی افتی اینجا افتاده باشی عمرت تباه میشه خیلی جای بدیه خداروشکر پنج روز دیگ ترخیصم راحت شدم

من سال76تا77اونجابودم گردان754خیلی سخت گذشت زمستون چندمتربرف میباریدهوا20درجه زیرصفراگه ازهمخدمتی هام کسی هست خودش معرفی کنه-چون  هیج شماره ای ازهم خدمت هام ندارم خیلی هم دلم براشون تنگ شده>>>

من سال76تا77اونجابودم گردا754خیلی سخت گذشت زمستون جندمتربرف میباریدهوا20درجه زیرصفراگه ازهمخدمتی هام کسی هست خودش معرفی کنه

۳۰ فروردين ۰۲ ، ۰۰:۳۲ محمدمهدی فراغتی

با سلام ، من تابستان سال 82 به مدت حدود دو ماه این پادگان بودم ، خیلی روزهای سختی گذروندم، بی اخلاقی سربازان مشکل روحی روانی داشتند و آب هوای بد و سرد باعث شد که لحظه شماری کنم ما رو اعزام کنن به منطقه عملیاتی سومار، خلاصه این خاطرات محاله یادم بره حق نگهدارتون

سلام ببخشید چهل دختر منطقه حساب میشه یا کسری داره

من سال 69 شش ماه آموزشی اونجا بودم خیلی سخت بود ولی با گذشت زمان دلتنگ پادگان هستم

سلام

من سال ۹۰ تا ۹۲ تو پادگان چهلدختر خدمت کردم خیلی دلم هوای پادگان را کردم بهترین و قشنگترین روزهای عمرم کنار دوستان و هم خدمتی ها تو چهل دختر رقم خورده دلم میخواد دوباره پادگان و ببینم 

۲۸ دی ۹۹ ، ۲۳:۰۶ کهنه سرباز نیرو دریایی ارتش

من سال 79 با مدرک مهندسی دانشگاه ملی،به سرباز رفتم.در طی 23 ماه خدمت که اضافه هم شاملش میشه،تمام وجودم پُر از نفرت بود از هم آنهایی ،که با پرداخت یک میلیون و دویست و پنجاه هزارتومان،سربازی را بخرند و براحتی در شرکت نفت و پتروشیمی استخدام رسمی بشوند.و من بعد از خدمت جهنمی،دچار بیماری افسردگی حاد شدم و هم اکنون به اندازه ی یک کارگر ساده حقوق می گیرم و بعد از 14 سال هنوز قراردادی در اداره ای دولتی کار میکنم.« تبعیض خیلی بده و جوانان را خورد و نا امید می کنه» .

سلام

منم سال 70به چهلدختر گردان اموزشی اعزام شدم این3 ماه که اونجا بودم مثل جهنم بود
پاسخ:
سه مه دیگه بودی نمیتونستی دل بکنی سخت اما دلنشین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی